alice aldama

CINTAILAH PENCIPTAMU SEBELUM KAMU MENCINTAI YANG LAIN
SESUNGGUHNYA I LOVE ALLAH

Sunday 16 September 2012

Arwah Yasmin Hunwick sangat istimewa

Assalamualaikum . first of all , maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki andai post ni ada cacat celanya . i just want to share about what i know :)
rasanya , ramai yang tawu  kisah arwah Yasmin J , or nama sebenarnya Yasmin Johan Eusoffe . seorang gadis berumur 17 tahun yg berasal dari Langkawi . arwah meninggal dunia pada 3 jun 2012 . arwah menaiki motosikal bersama 2 lagi rakannya dan dilanggar van pelancong ketika membuat pusingan U (kalaw x silap) .
okay atas tu gambar arwah Yasmin J . gadis berdarah campuran inggeris melayu . sangat cantik dan comel . please jangan salah guna pic arwah . sekadar nak share pada sape2 yg x tawu .
second pic tu pulak artikal akhbar about arwah dan rakan2nya . actually aku x baca lagi rasanya , n aku nak sangat cari paper tu . nak baca .
aku banyak tawu pasal arwah min , dekat fb n blog dy .
page : http://www.facebook.com/TerritoryYasminJHunwick?ref=stream
#page yg dbuat oleh admin n dpersetujui oleh family arwah just utk mengingati arwah min .
blog : http://www.misschronicz.blogspot.com/
#blog yg dicipta arwah sendiri . n skang masih diteruskan oleh mama arwah min

menurut apa yg aku baca , arwah min sangat2 periang orangnya . even aku x pernah kenal arwah , tp dengan tulisan2 arwah , aq rasa arwah ni bagos budaknya . first2 aku baca pasal arwah , aku tros berminat nak tawu pasal arwah . emm . sumpah sedih gila bila baca semua tu . tiba2 je rasa kehilangan . because of that aku terus nak tulis post ni khas utk arwah min . aku rasa macam nak p je Langkawi , jumpa family arwah n ziarah kubur arwah . for your information , arwah min ni jugak seorang blogger muda yg dikenali ramai , even x la sehebat Fatin Liyana .
aku banyak belajar daripada kisah arwah min . ajal maut x kenal usia . arwah pergi dalam usia yang sangat muda. tp alhamdulilah , arwah sempat mengucap sebelum pemergiannya :) . kita nanti xtawu la macam mana kan ? sementara panjang umur ni , kena lah banyak buat amal . kalaw la kita tawu bila kita nak pergi tu senang , tp ni kita xtawu . so sentiasa lah get ready .
kalaw ekot kan hati , banyak sangat benda aku nak cerita pasal arwah min , menurut apa yang aku baca lah . tp xbole , sebab sebak gila . setiap kali aku baca pasal arwah , air mata murah sangat nak keluar . tp x baik , x tenang arwah kat sana . so aku harap , sapa2 yg kenal arwah or baca post ni , kita sama2 lah sedekah kan al-fatihah utk arwah . semoga arwah ditempatkan dikalangan owg2 yg beriman , n semoga roh arwah dicucuri rahmat Allah . amin :)




No comments:

Post a Comment