alice aldama

CINTAILAH PENCIPTAMU SEBELUM KAMU MENCINTAI YANG LAIN
SESUNGGUHNYA I LOVE ALLAH

Friday 14 September 2012

kenapa mesti kaw ?

ya Allah . . apa kene dengan aku ni ? da berkali-kali aku asik mimpi si bujang ni je . dah la berturut-turut . aku tido siang ke malam ke , muka kaw je yg aku mimpi seh . setan apa yg begayot kat kepala hotak aku ni ? please help me ! :'(
tolong weh ! tolong la aku ni ! apa kene ntah ngan aku ni gaknye . kaw bukan boyfren aku pong . gila betol . tp rapat macam abang adik , macam bezfren je kot . nak kata ada perasaan kat kaw ? ada ke ekk ? ada la kot cket . haha . tp kenapa kaw muncul dalam mimpi2 indahku ? cehhhh~ da la mimpi tak bole bla . romantik gila la seh . kalaw betol2 bez jugak . haha .
weh kaw suka aku ke weh ? ke aku suka kaw ?
kaw rendu aku ke ? ke aku yg rendu kaw ?
ya Allah , tolong la . start mimpi dy je , pale hotak ni asek engat dy je . nak sebut nama owg lain , tp nak tersebut nama dy pulak . naseb baik bole cover lg . kalaw x , malu aku depan membe2 :(
apa  patot aku buat ni seh ? nak citer kat kaw ? x mungkin brader .buat malu aku je .
takpe elis , mimpi mainan tido je . kaw xpaya nak layan cgt pasaan tu . buat macam bese . jangan nanti kecewa sendiri .
sabar elis sabar :D

4 comments:

  1. haha..elis slalu fkrkn dye la 2..sbb 2 jd g2..mmg kebiasaan trjdi apabila kita merindui dye

    ReplyDelete